10 Nisan 2012 Salı

-._-.

1. Blogcudan bu yana ben hala başlık bulmakta zorlanıyorumm >:/


Bu yazıyı neden yazdığımıda bilmiyorum şahsen.Öylesine yazılan bir yazı.
Aslında gif paylaşmak istiyorum
Ondan yani :D

Ay çok tatlılaaaar ^^ 
YAOIIII


Oha buda ÇOK TATLII
HIGURASHIIII
Oha BU MÜKEMMEL ÖTESİ DERECEDE SÜPEEEER
L!!!!
TAIGAAAA

Ya aslında sıkıntıdan giriyorum.Ben eski blogcuyu özledim.Ağlamak istiyorum Böhüü
İSYEEAAĞN
Ayrıca sınav  haftasındayız. Buda daha çok defter açmak anlamına geliyor!
Düşünürsünüz şimdi.Betül tembel öğrenci diye.Hayır gayet çalışkanım.
Ve sınıftaki en yakın arkadaşım beni sattı! Ne kadarboktan bir hayatıom var!
ÇOKboktanbirhayatımvarsakınamasakınbenikıskanmayınçünkükıskanılacaktürdenbirisideğilimbunubenikıskananarkadaşasöylüyorum
Çok mutsuzum.
Dersane olmasa ölürdüm herhalde
Şevvali karıştırmıyorum.Onun yeri apayr tabisi.. :D
Moral hem 0 da ağlıyorum..
Size çok ilginç gelebilir ama TÜRKİYEDE YAŞAMAK İSTEMİYORUM!!
Tağam mı
Help me.Tarih şeridi yapmam lazım ama tarihleri bilmiyorum!! 

Ve şimdilik Bye



2 yorum:

  1. Öncelikle arkadaşının seni sattığına üzüldüm. Açıkçası ne kadar üzgün olduğunu bilmiyorum, beni sattığında ben dünyaları yıkıyorum ama tabii ben anormal bir canlıyım... Bu yüzden satıyorlar zaten.
    Seni anladığımı belirtmek istedim.
    Gifler çok şeker ve bu ülkede yaşamak istememen hiç de tuhaf gelmedi - sana katılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ve Misa L'MDEN UZAK DUR!!!!!!!!!!'

    YanıtlaSil