7 Ağustos 2012 Salı

Başınızı Şişirecek Birsürü şdfşdfgşfg


Nebersiziiğz. Biliyorum,çok girmiyorum. Face beni alıkoyuyor. Ve lütfen yazım hatalarımı mağdur görünüz..
En azından artık berağberiz owo Ah canım Bloggercığım. (Çaktırmayın hala Blogcuyu özlüyor) Ben i-i-iyiyim. Turrp gibi..

Babam: Dipcik gibisin maşallah..(Bunu birde hızlı okuyun)
Ben: Evet sdsfşdfgkgjk dflfgkadlh sddfgjkşşagh
Niyse..Yeni bir okul açmayı düşünüyorum,ölesimne rastgele bir grup oluşturmak amacım. Adını daha belirlemedim. -.-'' Ama şu katagoriler olacak 
-Neko,Vampir,Elf,Öcü,Melek,Şeytan,Peri-

Bunlardan biri olabilirsiniz. Ve hepsine ayrı okul üniforması tasarlayacağım. Bu uzun iş. Hayır uzun olan BİLGİSAYARDA TARAMAK!!!

Şu üstteki gif beni anlatıyor gibi. Çünkü kekim düştü .m. Ve browni leke yapar. o.o||
Bir de Tumblr açtım,aslında vardı ama birazdan şu Tumblr butonuna bastığınız zaman daha başka bir şeyle karşılacaksınız..!!!Çünkü diğeri çok maldı. 
Ve ben bu giflere aşık oldum .Q.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder