14 Mayıs 2012 Pazartesi

Çizdiğim abuk subuklar


Tekrardan merhabalaaaar. Bir iki çizim koymak istiyorum.
Umarım beğenirsiniz.
Baseden yaptıklarımda var.Zaten Baseden yaptık larımı fark edeceksinizdir.
Oha.Çok ciddi oldu.
Fark edin   yoksa     girerim..
Bu daha iyi..


Bunu Ciel'in basesinden yaptım.Kim olduğunu biliyorsunuz.
Tesadüf olarak basenin şapkası siyahtı.
Bende bizim bando kıyafetlerimize benzesin diye böle yaptım.
Tabii bizimkiler göğüs altında değil.Yoksa..
KAÇ!!
Sınıftaki birisi ellemezse yeridir -.-
Basede erkekti.Ama kıza benzettim.Bekinin inc..
OF! Zaten görüyorsunuz.
Hayır Yaoi değil..
Ama yaoi basesindendi.Bunda hiçbir değişiklik yapmadım .-_-.
Siyah saçlı olan kız,Bonnie.
Kahverengi saçlı olan top...
.
.
.
.
Hayır ciğerim böbreğim,erkek..Ve Mayıs ayındayız benim en sevdiğim sevgili kardeşlerim. Mart değil.Sadece baş harfleri eynı.Karıştırmayın.
Y U NOT UNDERSTAND ME?!

Bu güzel arkadaşımız Easter..
Kuzeni Jeremias çekmiş..
Bu arada Ihh,Alex Nick falan hepsi geberdi:.
Biliyorum çok acıklı!!


Bunun orjinal resmini kaybettim TTnTT
Dolche bu evet :D
Bunu masamda çektim Puhaha çok tatlı oldu owo
Bu çok şirin oldu En çok hoşuma gidenlerden birisde bu. Gözleri yapmak zordu.

Neyse ya görüşlerinizi ister bnildirin ister bildirmeyin,çizmemi istediğin herhangi bişey varsa da söyleyebilirsiniz. Şimdilik bu kadar :
Bay:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder