18 Mayıs 2012 Cuma

Nabersiniz..Ben iyiyim.Belkide değilim.Öyle miyim?
Bilmiyorum. :D Şu an herhangi bir şey hissettiğim söylenemez.
Benim karakterin Rin,(Alex'in kızı)
İşte böle karmaşık bir hayatı var.Birazda Kuroshitsuji takıntımdan olsa gerek..

Ben bir şeye bir kere bağlanırsam,onu bırakmam nerdeyse imkansız gibi birşey.
Çünkü ben çok akıllıyım.
Rin başından geçen olayları günlüğüne yazarak anlatıyor.
Bende paylaşmak istedim.
Tarih yok.
Ama şimdiki 2 gün önce yazdığı.

Sonraki ise o iki gün önceden yazdığ günlükten bir gün sonraki...
İsterseniz takip edebilirsiniz.

Sevgili Günlük;
Bir günlük aldığım için fazlasıyla mutluyum sanırım.Diğer kızlara sordum ''Günlük nedir?'' :''Günlüğe o günkü yaşadıklarını,hissetiklerini yazarsın.'' Bu cevabı aldığımda senin gerçektende samimi bir arkadaş olabileceğini öğrendim sevgili günlük.O zaman bugünden başlayalım.Ve içini karatacağım.
      William ile Ekonomi ile Coğrafya çalıştım. Ne kadar sıkıcıydı öyle.Ama William'la bağlandığımdan beri hayatımda çok şey değişti. Artık yoldan geçen bir adam görsem düşündüğüm tek şey işlediği günahları oluyor. Çünkü çok günah işledim. Benden çok günah işleyen var mı merak ediyorum.Umarım vardır.Yoksa şu koca dünyada tek kötü insan kalmak ne kadar iğrendirici!!!William,insanların günahlarını görebildiğini söyledi.Bende ne görüyorsun diye sorduğumdaysa tertemiz bir ruhunuz ve kalbiniz var diyip duruyor!HAYIR! Ben son derece iğrenç bir insanım! Ölmek istiyorum.Sadece ölmek.Ölmek.Ölmek.Ölmek.Ölmek.Umarım anladın..Ve William sürekli akşam beni izliyor. Ops!! Merdiven sesleri duyuyorum!!-Günlüğün kapağını kapanır ve yeni yerini alır ''Yastığın Altı''





Sevgili Günlük;Sanırım sana alışıyorum.Çok harika bir şeysin sen. William bana günlük tutabileceğimi hiç söylememişti.Yada Ryan.17 Yaşında olmama rağmen bayağı cahilimişim.Çok bilmiş gibi görünsem de yabancı birisinin yanında ne diyeceğimi asla bilemem ben. Elim ayağıma dolanır.Çok paranoyak birisiyim galiba.William'dan da daral gelmeye başladı.Sürekli yanımda.Utanmasam (utanmasam diyorum çünkü onda utanma yok) gel kıçımı sil diyeceğim..Rosa izin vermez.
     Bugün ylda ağlayan bir kız vardı.Gerçekten çok şirin ve güzeldi.Ona neden ağladığını sordum.Bana ''Kimse beni sevmiyor'' dediği anda başına baltayı geçirdim.Nede kimse elindekilerin kıymetini bilmiyor?Mesela ben biliyorum.Ancak sevenim yok.Bu kadar acı bir şey olabilir mi? Ayrıca sevmek de istemiyorum. Sevgiden tiksinmeye başladım.Yada sevdiğimin farkında değilim.





     Bugün ylda ağlayan bir kız vardı.Gerçekten çok şirin ve güzeldi.Ona neden ağladığını sordum.Bana ''Kimse beni sevmiyor'' dediği anda başına baltayı geçirdim.Nede kimse elindekilerin kıymetini bilmiyor?Mesela ben biliyorum.Ancak sevenim yok.Bu kadar acı bir şey olabilir mi? Ayrıca sevmek de istemiyorum. Sevgiden tiksinmeye başladım.Yada sevdiğimin farkında değilim.




Ihh.Şu üst köşede de bir buton var subscribe.Ona ba-
Bu işin şakası.
Biraz gülmek bence herkese iyi gelir.
Yeni sayıyı bekleyiiin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder