21 Mayıs 2012 Pazartesi

Yanımdaki Yabancı


Sevgili Günlük;

       Pekala..Bayağı acayip günler geçiriyorum.Ve seni yazarken yanımda hiç tanımadığım,ama sanki yıllar sonra bulmuşuş olan ikizim gibi hissediyorum. Evet adı ve vampir olması dışında onun hakkında en ufak bir bilgim yok. Belki de fazla ileri gidiyorum.Ama umarım ileri gitmeye devam ederim. Umarım hiç kimse beni bu yoldan çevirmez. Onu tanıyalı sadece 8 saat oldu,ne var ki deliler gibi aşık olamayı başardım.Ve William öldü.Beni ısırınca onunla işaretlendim.Ve mühürüm kalktı. 
       Kendimi kötü hissediyorum.O çok yakışıklı.Büyük bir ihtimalle başka bir kız arkadaşı daha var.Ben kim o kim?Ve aramızda 5 yaş fark sanki 15 yaş gibi duruyor. Uzun ve güçlü olması bana dahada güven veriyor. Ama beni sevdiğini hissediyorum. Sevecek onuda biliyorum..Nedense hala içimde kötü bir ses var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder